Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

poniedziałek, 12 listopada 2012

magiczny szyszkowiec

Natknelam sie w sieci na szyszkowe drzewka z domieszka iglakow. Szyszkowce, jak ja to nazywam, kiedys juz robilam, ale bez galazek. Nie moglam sie oprzec i musialam sama zrobic cudenko w tym stylu. Smiem twierdzic, ze mi sie udalo. Swiatlo niestety sztuczne, wiec jakosc jak zawsze marna, ale musialam sie predko pochwalic moim dzisiejszym, drugim juz dzielem. Moze ktos tutaj do mnie zagladnie :)
A teraz ide spac, bo rano dzieciaczki: jedno do przedszkola, drugie do zlobka. 



1 komentarz:

  1. Piękne prace tworzysz, zakotwiczam się w obserwatorni na stałe bo warto zobaczyć Twoje piękne prace, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń