Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

piątek, 23 listopada 2012

Praca, praca

Znow wpadam na chwilke, zeby zaprezentowac Wam moje dzisiejsze prace.
Na poczatek choinka na bogato :) Pierwsza taka choinke wykonalam 9 lat temu na imieniny chrzesnego. Jednak wtedy byla to oslona na alkohol, nie posiadala wiec pienka. Choinka na bogato wykonana jest z siana i eurocentowek z  dodatkiem makaronu. Z taka choinka na pewno nikomu nie braknie siana w nastepnym roku :)




Kolejny w kolejce jest stroik swiateczny wykonany z krepy i oczywiscie umieszczony w koszyczku z papierowej wikliny.



Do tego jeszcze dzwonek, dzis na czerwono. Moze jednak przekonam sie do tej styropianowej formy.



Poza praca - Wybralam sie dzis na zwiad na maly kiermasz swiateczny w Osnabrück. Zaledwie kilka osob miesci sie w sali, wiec niewiele bylo do ogladania, glownie filc i drewno. Jednak musze sie pozalic. Jedno stoisko miala pewna mloda dziewczyna, ktorej chyba wydaje sie ze jest mistrzynia techniki serwetkowej. Owszem, jestem daleka jeszcze od mistrzostwa w dziedzinie decoupage i serwetek, mimo iz zajmuje sie tym od kilku lat, ale powiedzcie mi prosze, jak mozna okleic wielkie sloiki po ogorkach serwetka, dolem podkleic filc krzywo sciety :( Zostawic wystajace nad sloich krawedzie serwetki, ktory w dodatku jest przyklejona na zkladke i to jeszcze krzywo. Do srodka wlozony podgrzewacz, nawet nie ma zadnych kamyczkow na dnie zeby to jakos wygladalo. I to sie nazywa lampion JEstem zdruzgotana !!!! I jeszcze wycenila to cos na 4 euro, buahaha.



2 komentarze:

  1. Ależ piękne prace, choinka z sianem- rewelacyjny pomysł:D Stroik z krepiny też zrobił na mnie ogromne wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) a stroik to po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń