Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

czwartek, 4 lipca 2013

Cukiereczki w swiat poleca

Witam Was cieplutko ze zmoczonej deszczem dojczlandii :) Troszke mam poslizg w losowaniu, a to z powodu braku lacznosci ze swiatem w Polsce. Dzis na szczescie obudzilam sie w domku i natentychmiast zabralam sie za losowanie zwyciezcy. Do zabawy zglosilo sie 27 osobek, co oznacza ze progowa 20-tka zostala przekroczona. 
Zeby jak najpredzej przekazac Wam dobre wiesci do losowania uzylam generatora z sieci, tak doskonale Wam juz znanego. 
Ten wielce szanowny wujek wybral moja ulubiona i najszczesliwsza liczbe czyli 13 !!!!!!! Zerknelam wiec szybko w liste zgloszen a na niej widnieje pewna tajemnicza osobka z malopolski - Moje rodzinne wojewodztwo :) Miejscowosc w ktorej mieszka zwyciezczyni  nawet wymieniona jest w reklamie musztardy z radia RDN malopolska :) Nazwa miejscowosci podobno pochodzi od pana Chrzana :) Na blogu tajemniczej pani z Chrzanowa mozna obejrzec prace z papierowej wikliny, bizuterie z pieknych kolorowych koralikow..... w ogole same cuda. Jak udalo mi sie zauwazyc, nasza zwyciezczyni wciaga sie rowniez w technike decoupage, dlatego do niej wlasnie pofrunie zestaw D, oczywiscie z zyczeniami osiagniecia mistrzostwa w tejze sztuce. A kto zna, ten na pewno domysla sie ze chodzi tutaj oczywiscie o Bozenke z bloga Papierowa wiklina Bozeny. Sprawdzilam oczywiscie obecnosc banerka, odfajkowlama i pozostaje mi jedynie pogratulowac wygranej. Prosze o przeslanie mailem adresu do przesylki, ja pedze zbierac slodkosci.
Pozostalym uczestniczkom serdecznie dziekuje i mam cicha nadzieje na Wasza obecnosc w kolejnej zabawie, bo na pewno taka jeszcze bedzie.
Pozdrawiam Was cieplutko zyczac milego dnia i owocnej pracy, ja tymczasem biore sie za porzadki, bo nie bylo mnie w domu osiem tygodni. A jak sie meza na tyle zostawia, to nie ma co liczyc na sterylny dom. Szczegolnie, ze moj malz pieknie zajmowal sie ogrodem i budowa tarasu.



Ponizej wkleilam wynik , zeby nie bylo ze cos oszukuje.


Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
13 Czas wygenerowania: 2013-07-04 08:39:17 472

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000)
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min: Max:
Unikalne (po zaznaczeniu tej opcji wylosowane liczby nie będą mogły się powtórzyć w losowaniu - podobnie jak kulki w totolotku)

9 komentarzy: