Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

poniedziałek, 9 września 2013

fioletowo-fiolkowo-rocznicowo

Rocznicowa karteczka nieco spozniona :) Ubzduralo mi sie ze 20. rocznica wypada za rok i okazalo sie ze sie mylilam :) Niestety  wyszlo to na jaw dopiero w piatek :( No nic. Spozniona, ale jest.  W pelni wykonana z galeriowych papierow z bloczka fioletowe fiolki (02,05,06). Zadziwiajace,ze glownym tlem fiolkow sa roze, haha.  Kwiatki ala cynie wykonane z fotokartonu 270 g, podobnie serdzszko w kompozycji i podklad po stempelek.
...

Przod kartki z ukryta wkladka tagowa, na ktorej umiescilam zdjecie mlodych podczas "obraczkowania".

Baza to oczywiscie kolorystycznie dobrany fotokarton 270 g ,moj ulubiony, niestety juz sie konczy :(
W rogu prosty kalendarzyk z zaznaczona data slubu.


 I oczywiscie zyczenia.

A pod zyczeniami :) Rozweselnik codzienny czyli poskladany z wesolych cytatow zbior siedmiu prawd malzenstwa.  Wynalazlam wiecej ciekawych, niestety jak prawdy, to koniecznie siedem. Musialam cos wybrac. A jako ze brat jest wojskowym z wieloletnim stazem, ostatni punkt pasuje idealnie :) Tym bardziej ze 24-godzinna sluzba chyba nie nalezy do jego ulubionych zajec :)


Karteczka poleciala dzis w swiat, szkoda ze nie moze nieco cofnac sie w czasie i trafic do odbiorcow piec dni temu :)

Teraz pora na ksiege pamiatkowa na 70. urodziny sasiadki (de facto bylej wieloletniej partnerki mojego malzona )

Niestety corcia moja od dzis w domku kuruje sie z zapalenia oskrzeli, wiec roboczy dzien mam mocno ograniczony. Miedzy zabawami moze uda sie cos sklecic :)



3 komentarze:

  1. Cudna,cudna,cudna!!!Ja jak zwykle pierwsze co,to patrzę na kwiatki,Twój jest śliczny;)Świetny pomysł z wysuwanym zdjęciem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomysł extra i ten kolor ach !!
    Piękna i kwiatki śliczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń