Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

niedziela, 14 czerwca 2015

Komunijny album


Obiecałam,że w tym poście zaprezentuję Wam komunijny album, jaki robiłam dla naszego rodzinnego komunisty, więc grzecznie wywiązuję się z obietnicy.  Pisać wiele nie będę, bo ile można marudzić na ten sam temat, czyli odwieczny brak czasu?  Temat wszystkim dobrze znany, choć Wy jakoś bardziej zorganizowane jesteście, bo tak sporadycznie na blogu to chyba tylko ja bywam. 
Poniedziałek mam wolny, miałam posta pisać jutro, ale nawet udało mi się zmobilizować przed snem :) Tym sposobem jutro będę mieć więcej wolnego, czyli więcej uda mi się posprzątać, pewnie umyję okna, zrobię masę prania, ugotuję obiad...... to się nazywa wolne, hihi.


Album zachowany jest w kolorystyce zielonej z brązowymi dodatkami, które to swój kolor zawdzięczają kawie rozpuszczalnej. Wycinane z papieru 270 g, moczone w kawie, są nie do zdarcia, twarde jak skała. Jak na pierwszy komunijny album, uważam, prezentuje się ciekawie.  Na uwagę szczególnie zasługują kółka, którymi połączone są karty albumu. Nie mogłam nigdzie u siebie zakupić kółek, więc wykorzystałam te, które które zbywały mi od łazienkowych karniszy z żabkami. Nigdy nie były mi potrzebne, bo potrzebowałam samej szyny, ale tak zostawiłam, że może kiedyś na coś się przydadzą. No i właśnie po ponad trzech latach się przydały :) To tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że nie wolno, absolutnie nie wolno wyrzucać niczego, co kiedyś gdzieś może być przydatne.















6 komentarzy:

  1. No faktycznie koleżanko strasznie sie objasz, znikasz na całę wieki . Ty sie lepiej zorganizuj , bo nie ma takiej obcji , że nie ma ani 10 min wolnego :-)
    A albumik superowy jest , Fajne to połczenie z tymi kółkami , ale chyba bym nie wpdła żeby do tego wykorzystac kólka z karniszy :-) I nie wiedziałam , że kisiel z kawy usztywnia papier widac , że niuk ze mnie :-)
    Jak by co mnie nie wydaj bo jak widzisz godzine tego komentarza to jestem w pracy .
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę pierwszy?
    bardzo udany, ma swój klimat , taki "facetowy"
    będzie piekna pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album! Ja nie ogarniam jak Ty to robisz... Nieważne jak, ważny efekt! A efekt jest świetny:) Pozdrawiam, Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Martuchan,Ty masz takie zdolności i gust,że tylko pozazdrościć.Kurcze,czy jest coś,czego Ty nie potrafisz zrobić?
    Boski,dopracowany,dopieszczony i przemyślany.
    Dzięki za kapitalny komentarz,nawet Ci na niego odpisałam;)
    Ściskam do uduszenia;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Album super Martusiu;) Chociaż nie ,,kumam" po co, moczony w kawie;) Odnośnie braku czasu, to nie jesteś osamotniona... Mnie też go brakuje... A co najgorsze, to nic nie chce mi się robić?! A komp dosłownie mnie parzy... Z wykorzystywaniem różnych rzeczy - masz rację;) Ja już niedługo chyba otworzę skup rzeczy niepotrzebnych, bo wszystko mi się przydaje?! Cholender, jak kleptomanka?! Pozdrawiam Cię Martuś gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń